Se på 17 - jag vann en tävling!

2010-08-2522:21:20

För ett tag sedan bloggade jag om att jag var med i Carolinas tävling, där man kunde vinna två valfria ark märkisar från Glada Grodan - en tävling jag verkligen ville vinna då vi faktiskt är i behov av nya stryka-på-märkisar till Edwins alla kläder.... Och banne mig... När jag satt här och bloggade förra inlägget plingade det till i mailboxen om att jag fått en kommentar här på bloggen. Vad sa kommentaren tro...? Jo minsann, det var en kommentar från Carolina och hon skriver att jag är en av de två vinnarna i tävlingen!

Förutom att blogga om tävlingen skulle man i Carolinas blogg även skriva en kommentar om vilka namnlappar/ark/teman man gillar bäst i det redan befintliga sortimentet och även vilka motiv man tycker saknas. Nu vet jag faktiskt inte om vinnarna handplockades av Glada Grodan eller om vi rentav slumpades fram... Oavsett tyckte jag att mina förslag var toppen - instrument och clowner. I inlägget där Carolina presenterar vinnarna i tävlingen skriver hon också: "Det har varit grymt kul att se vad ni haft för förslag på nya motiv – många av dem var riktigt, riktigt bra som jag personligen hoppas få se inom kort hos GladaGrodan!" Vore himla kul att se mina förslag i sortimentet så klart - när man vet att man är hjärnan bakom idén...

Härligt att vinna!! Ja tur ska man allt ha ibland!!


Till Edwin blir det nog att jag väljer motiven med monster och fordon!
[ originalbilder samt logga lånade från Glada Grodan ]


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0