Vårt lilla Kent-fan

2010-08-1821:15:29

Idag gick Edwin på dagis till 11.30, efter lunchen. Hämtade honom och traskade hemåt via blomaffären och köpte två blommor som jag fick planterade i två fina krukor som jag också köpte. När vi kom hem skulle Christian precis sticka till jobbet. Vi sa i princip hej och hej då samtidigt... Vid 12.30 somnade Edwin. Fyra (!!!) timmar senare vaknade han! Uj uj, den lille mannen blir trött av dagisinskolningen... Klart - mycket nya intryck och mer bus än vad det brukar vara hemma kan jag tro...

Nu på kvällen fick han bada, busa i vår säng, titta på Pingu och stoja av sig lite. Trodde aldrig han skulle somna nu när jag skulle lägga honom. Men jo då - mammas skönsång gjorde susen... Edwin älskar när jag sjunger Kents Utan Dina Andetag innan han ska sova. Gärna både en, två, tre och helst fyra gånger.... Ikväll sjöng han med för första gången. Den lille sötnosen.... När jag sjunger "Jag vet att du sover..." så fyller han i på sover, "känner värmen från din hud" så sjunger han din hud osv. Han är hur gullig som helst... Japp, det är ett äkta litet Kent-fan vi har här hemma. Helt i sin ordning, hihi!

Postat av: ItaPita

Den låten e ju UNDERBAR (hade på vårat bröllop...)

Kram

2010-08-19 KL. 09:22:03
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0