Idag, måndag...

2010-12-2008:26:00

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... Edwin sov till kl. 9.35 igår och vi alla fick en härlig sovmorgon!
♥ ... vi igår var iväg till Frölunda Torg och fick inhandlat både den ena och den andra julklappen plus att C fick bytt lite kläder han fick av mig i födelsedagspresent och nu hittade han superläckra jeans, en rutig cool skjorta och en fin farfarströja som matchar skjortan. Så snygg han kommer vara i de kläderna!
♥ … det bara är fyra arbetsdagar kvar för mig det här året!
♥ … det snart är julafton! Ska bli så himla mysigt!
♥ … vi idag ska åka och storhandla. Alltså nä, jag ser inte fram att trängas med alla andra i mataffären, men skönt att i alla fall göra det i början av veckan så man slipper tänka på det sen…
♥ … vi igår kväll ÄNTLIGEN fick upp gardinstänger i vardagsrummet och därmed kunde sätta upp våra julgardiner. Guuu vilken skillnad det gör med lite tyg i fönstren!
♥ … jag var och klippte och slingade håret i lördags och jag blev så gryyyymt nöjd!!!
♥ … jag vann en utlottning på Balders Hages blogg förra onsdagen!
♥ … jag har en underbar liten familj!

Nä, nu kör vi igång sista arbetsveckan för i år! Kram!

Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Och jag väntar med spänning på bilden på håret



KRAM

2010-12-21 KL. 10:34:29
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0