Idag, måndag...

2010-12-2715:35:43

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... vi fick en jättemysig julafton tillsammans med nära och kära. På förmiddagen var vi hemma hos oss, bara vi i familjen. Edwin öppnade lite paket - de som låg i strumpan från tomten, men också några från oss. Sen var vi iväg till min mormor och träffade släkten på min mammas sida. Sen åkte vi tillbaka hem och firade jul hemma hos oss tillsammans med Christians och min familj. Mys på hög nivå! Edwin verkade hur nöjd som helst med både klappar och stämningen i övrigt.
♥ ... vi nu om en liten stund ska hem till Frida, Jani och Siri på middag. Ska bli trevligt! Var ett tag sedan vi sågs nu allihop. Och Edwin och Siri ses ju inte alls nu på ett tag, då båda är lediga från dagis ända till efter nyår.
♥ … jag är ledig ända till 3 januari! Förutom på torsdag förmiddag, då jag förmodligen behöver göra ett akutinhopp på jobbet...
♥ … jag efter nyår bara jobbar 2 ½ dag och sen är ledig i ytterligare fem dagar. Lyx!
♥ … snön ligger kvar ute och att vi än så länge *peppar peppar* har sluppit slask och tö!!!
♥ … Edwin är en sån go och glad kille! Klart han är lite trotsig och så ibland, vilket ju hör åldern till, men över lag är han så himla positiv och härlig. En riktig liten glädjespridare!!
♥ … att jag har en jättefin familj!!

Nä nu måste jag ta och skynda mig så vi hinner i tid till middagen!!


Edwin fick så många julklappar att vi valde att lägga undan ett par stycken till
senare tillfällen. Bl.a. den här dammsugaren som han fick idag. Han blev själaglad!

Postat av: Jenny ♥

Hej min fina vän! Åh så glad jag blir av din lista :) Astrid fick också en dammsugare och det är hennes bästa vän, den får sova i garderoben på nätterna I FALL Alexander skulle vakna upp före henne eftersom han inte får nudda den ens, hihi inte lätt att behöva dela roliga saker.



Ha en riktigt underbar nyår! Många kramar

2010-12-27 KL. 22:41:18
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: Leia ♥

Härligt att ha mycket att vara glad över :)

2010-12-28 KL. 14:35:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ita

Att det kan vara så kul att damsuga?? Milo e oxå som tokig fast han kör det vanliga. Vi har oxå lagt undan lite saker, ändå köpte inte vi mkt till honom men jösses vad klappar det blir...

Kram

2010-12-29 KL. 14:21:28

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0