Idag, måndag...

2010-12-0608:24:00

Här kommer veckans upplaga av måndagslistan à la Jennyn!

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... vi var lite barnlediga i helgen och vi hann både med en jättetrevlig fest samt att röja en hel del i lägenheten.
♥ ... Edwin igår var så himla duktig på toa. Han och Christian var i Edwins rum och lekte. Edwin sa att nu skulle han gå och bajsa. Han brukar ju gå iväg och stå i ett hörn någonstans i läghenheten och trycka lite ifred... Men igår, på eget initiativ, gick han in i badrummet, sände lampan, fällde upp toalocket, satte på sin lilla extraring på toastolen, tog av sig blöjan, satte sig på toastolen och gjorde både nummer ett och nummer två! Vare sig jag eller Christian var i närheten ens!! Christian var i Edwins rum och jag stod och lagade mat, så Edwin gjorde hela grejen (förutom att torka...) helt själv. Så duktig!!!
♥ … det är massa snö ute. Mysigt!! Har tyvärr inte haft tid ännu att gå ut och åka pulka ännu dock… Men – vi kanske tar pulkan till dagis imorgon istället för vagnen – för det var ingen lätt historia att plöja fram med den i snön imorse…
♥ … vi för första gången ska ha julen hemma hos oss i vår lägenhet. Ska bli jättemysigt!!
♥ … det bara är tre arbetsveckor kvar till julafton!! Och sen är jag ledig en hel vecka!
♥ … jag har världens finaste och goaste familj!

Postat av: Carolina - Årets Julkalender är i full gång, finfina priser VARJE dag!

Vilken underbar lista :-) kram

2010-12-06 KL. 09:58:31
URL: http://carolina1979.se
Postat av: britta bloggar

Vilken bra lista! Det är så peppande med måndagslistor!

2010-12-06 KL. 22:08:54
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0