Jag vann!!!

2010-12-1717:07:00

Se på sjutton! Var på lunchen inne en sväng på Balders Hages blogg. Har inte kikat där på några dagar. Vad ser jag? Jo, att JAG står som onsdagens vinnare i deras julklappsutlottning till sina läsare!!! Vinsten var en härlig tvål från Marius Fabre med doft av viol. Kommer passa perfekt på vår mysiga lilla gästtoalett! Spana in inlägget på Balders Hages blogg genom att klicka på bilden nedan!

Åh, fredagsglädje! Härligt! Och nu får jag gå hem och fira helg, woohooo!


[skärmdump från Balders Hages blogg]

Postat av: Ita

Gött Lisa!!! Grattis!!!!

Kram

Nu ska jag härma dig :) Tack för idén!!! Vänta så får du se hihi

2010-12-17 KL. 20:33:36
URL: http://itapitas.blogspot.com
Postat av: Jenny ♥

Härligt vännen! Och stort grattis! Jag kan inte kommentera ditt senaste inlägg men du är SUPER fin i håret!! Ha nu en riktigt fin jul och pussa lilleman från oss :)



Kramar Jenny m familj



2010-12-21 KL. 21:32:54
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0