Julkortspyssel

2010-12-1501:19:44

Phu nu har jag suttit vid datorn och pysselbordet i flera timmar för att ordningsställa det sista med julkorten. Eller - nästan det sista - kuverten ska förses med adresser, varsitt julkort givetvis och frimärken. De ska ju postas senast torsdag och imorgon ska jag och Frida ju gå ut och käka lite och sen ska vi på bio (Svinalängorna med Rapace:arna), så efter det lär jag inte hinna fixa och dona. Var faktiskt iväg idag på Inex och köpte mig en skärmaskin - en Fiskars. Äntligen!! Varför har jag inte köpt detta tidigare!? Snacka om att underlätta pysselarbetet för sig själv!!

Nu är jag aptrött... Ska stänga av maskinen här och städa undan alla små pappersremsor efter tillskärandet av julkorten tidigare ikväll... Natti natti vänner!


Ps. Blev riktigt nöjd med julkorten i år. Skippade faktiskt fotokort och körde på en Wordlevariant istället! Finfint! Kanske visar upp mitt verk här i bloggen så småningom... Ds.


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0