I ♥ Photoshop

2010-12-1621:33:16


Tänk vad man kan åstadkomma i Photoshop med bara några enkla klick!
Ta bort lite oönskade detaljer, fixa till färgerna osv. Me like!!
Hmm kunde blivit lite bättre dock, slarvade nog lite...
[ nappslukaren i repris... ]

Postat av: Ita

Jag kanske kan bli din lärling ;) kan så lite så lite så lite.... orkar inte sitta heller för det tar sååå lång tid med mitt PS... gör det det hos alla???? Ex om jag ska ladda upp ett foto på en tom vit yta tar det si så där 45-90 sek för det att komma dit... känns inte helt rätt, det tar mig en HEL evighet att bara redigera ngr foton.... >BLäääää. Tror jag MÅSTE byta data...

Kram

ps vad vill du ha för att göra en sån där fin tavla??? typ den med namn i mitten och sen massa ord runt omkring??? OCh den med vikt, datum och namn??? kom ju på att min kusin Malin lilla Malin) precis fått barn.... hoppas ju givetvis på dop snart =)

2010-12-17 KL. 20:43:51
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0