Klick klick klick...

2010-02-2123:16:30

...som i att klicka hem grejer på nätet! Ja, är det inte underbart att man inte behöver gå ut i affärer och shoppa? Me really like shopping på nätet, lite väl mycket... Tycker i alla fall min make... Med all rätt kanske... Ikväll klickade jag hem en tunika, en blus och ett par ballerinas som jag ska ha som inneskor på jobbet. Allt från H&M. Hade även en rabattkod om 50 kr där från en annan gång då de tabbade sig. Lite nice med kompensationsrabatt!! Så totalsumman blev inte så blodig denna gång. Tyvärr kommer dock inte skorna levereras förrän i april nån gång, men det är ju lugnt. Får ha andra skor på fötterna så länge, hihi...

Postat av: Jenny

Hihi livsfarligt med nätshopping, tillgängligt dygnet runt ;) fast smidigt för mig som bor på landet o inte orkar ta mig de sex milen till stan jämt :)



Ha en riktigt fin vecka gumman, kram!

2010-02-22 KL. 10:54:20
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Nette (Kardemumma Gumman)

Kikar tillbaka och tackar för kommentaren! :)



Söt liten Edwin ni har!

2010-02-22 KL. 15:31:48
URL: http://www.kardemummagumman.se
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Det är ju perfekt att shoppa online nu när det är för mycket snö för att gå ut. Jättefina kläder!



Sv: Rickard hade fixat frisyren dagen till ära :) Vad tråkigt med magsjuka, hoppas ni mår bra nu.



Kram Elin!

2010-02-22 KL. 20:44:54
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0