Kvällshopping på 421

2010-02-0323:58:42

Ikväll vid 18.30 drog jag och min fina vän Frida iväg på lite kvällsshopping till köpcentrat 421. Hmm ja lite sent, men det var skönt att komma iväg hemifrån en sväng. Edwin är SÅÅÅÅ på nu om dagarna. Vill helst sitta i mitt knä typ hela tiden och gör han inte det så ska man i alla fall vara med honom exakt hela tiden... Han är jättesöt och gosig, men det blir lite mycket... Och Frida i sin tur har varit hemma och VAB:at med lilla Siri i snart två veckor så det var nog skönt även för henne att komma hemifrån lite... Jag shoppade en läcker kostymväst som blir perfa till jobbet när man vill vara lite "office" plus en grå, mysig hood som blir super när jag drar till Alperna med jobbet om ett par veckor. Ett urmysigt plagg och ett lite mer propert. Nice! Edwin fick ett par gummistövlar som kostade 40 spänn (lagom eller hur...) och jag fick en mascara också. Frida köpte ett par superläckra, svarta pumps och en bh. Sen bar det av hemåt igen. Och när jag skulle parkera på vår parkeringsplats höll jag på att inte komma in. När jag svängde för att måtta in bilen fastnade däcken i snömodden. Jag kom fan inte loss.... Jag stod där och slirade... Men efter ett tag gick det... Hade faktiskt planer på att hälsa på min kollega Malin imorgon, men hon bor i Kållered och "så långt" törs jag faktiskt inte åka i det här vädret. Särskilt inte med Edwin i bilen... Så det får förhoppningsvis bli nästa torsdag istället.

Postat av: Fru J

Bra shoppat, smart & snyggt!

Visst är det skönt att koamm bort ibland, jag tar en tur till Maxi med grannen nör det vart en allt för intensiv dag här hemma.



Du, när skall vi ses??

2010-02-04 KL. 10:17:00
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0