Träskor - hiss eller diss?

2010-02-2022:42:04

Träskor var något man hade på fötterna när man var liten. Eller - jag hade det i alla fall. Trodde ju aldrig att detta skulle vara en sko som många år senare skulle poppa upp i mitt shoppinghuvud. Men visst, jag är inte förvånad... Är ju många andra plagg jag aldrig nånsin trodde jag skulle sätta på sig igen eller ännu hellre gå och köpa... Ett typiskt sådant exempel är ett brett, svart resårbälte jag köpte för ett par veckor sedan. 80-tal eller what???

Sedan dryga året är jag helt torsk på Ellos hemsida. De ger grymt bra rabatter, inte sällan 40-50 % avdrag på priset, plus att de faktiskt har ett jäkligt bra sortiment!! För att nämna ett av flera exempel klickade jag igår hem en vinterkänga till mig, som jag bloggade om nyligen - läs HÄR (det blev den högra på bilden).

Nu till dagens lilla frågeställning... Ja, jag har alltså denna gång snöat in (ja, inte bara på just dessa skor nu då alltså, utan även rent bokstavligt, hihi... fy f*n va det snöar ute!!!) på dessa trällor. Vad säger ni - är det schysst med träskor? Själv tycker jag nog faktiskt att de är ganska nice. Har ju dessutom (givetvis...) en kod på 50 % rabatt och då skulle de kosta 250 spänn. Hmm, jag är ju inte så van vid klack dock, men nån gång måste man ju kanske försöka vänja sig... Det är ju faktiskt inte en stilettklack direkt...



[ Pssst! Träskorna finns även i svart. Vill du kolla in dem så klicka här!! ]

Postat av: Fru J

Hm, jag är tveksam.. men kan säkert vara snyggt till rätt kläder.

2010-02-21 KL. 11:49:39
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0