Danska kuren - dag 12

2010-01-1421:35:13

Dagens mat:
Frukost: 
2 små morötter (skulle varit 1 stor riven morot med lite pressad citron, men orkade inte riva)
Lunch: 1 stor bit kokt torsk med citron + lite smör
Middag: Lite råkostsallad (skulle även varit 250 g lövbiff, men pallade inte riktigt...)

Min dag:

Mått sådär idag. Förkyld. Har haft jätteont i huvudet på eftermiddagen och gick faktiskt och la mig vid 17.30. Christian väckte mig inte förrän vid 20.30 och då var det jättefint i hela lägenheten och Edwin sov sedan en timme tillbaka. Älskade Christian, så fin han är!!

Har för övrigt varit en tråkdag. Känt mig hängig, låg och lite ledsen. Men - det går väl över. Imorn är sista dagen på kuren. Var faktiskt lite nära att ge upp redan idag. Kände väl lite att det inte spelar nån större roll med bara ytterligare en enda dag. Men nä... jag vill inte ge upp dock. Däremot orkade jag inte äta dagens middag - 250 gram lövbiff, utan åt bara lite råkostsallad. Som sagt - bara EN dag kvar. Underbart!!!!!!

Postat av: Jenny

Härligt gumman, guuuu va du är grym och duktig! Efter en sån där kur blir man helt slut i kroppen så det är säkert därför du känt dig lite hängig idag!



Kram kram!

2010-01-14 KL. 22:45:15
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Ita

Va duktig du har varit som klarat av det!!!!

HEJJA LISA

Kram

2010-01-15 KL. 10:23:41
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0