Danska kuren - dag 2

2010-01-0421:25:40

Dagens mat:
Frukost:
Som igår: 1 kopp svart kaffe + 1 sockerbit
Lunch: 8 tunna skivor skinka + 3 dl naturell yoghurt (toppade faktiskt med lite kanel)
Middag: Som igår: 250 g lövbiff + råkostsallad

Min dag:

Helt ok idag med faktiskt. Edwin sov till kl. 9 plus att han sov middag i 2,5 timme. Dessutom kom Christian hem vid kl. 15, innan Edwin vaknade, så vi har varit hemma mycket båda två. Så nä, jag har inte direkt behövt överanstränga mig så mycket idag... Än så länge har inte den svåra hungern satt in heller. Känns faktiskt riktigt bra hittills!! Men - det är väldigt mycket tugga när man ska ha i sig 250 gram biff... Och dessutom sallad som består mestadels av vitkål och morötter. Tugga tugga tugga...... Skosula liksom... Men nu blir det inte biff på ett par dagar i alla fall. Gôtt. Ställde mig på vågen imorse också och det var faktiskt lite viktminskning sedan igår, men DET vågar jag inte lita på. Har gått för få dagar. Gör en liten avstämning på söndag morgon tänkte jag. Då har det i alla fall gått en vecka. För övrigt - jag struntade i att cykla idag. Är lite trötter i ögat ikväll...

Postat av: Ita

Go lisa go Lisa!! Jah skulle dock aldrig klara det...

Kram

2010-01-05 KL. 13:06:19
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0