Danska kuren - dag 3

2010-01-0520:30:02

Dagens mat:
Frukost: 
1 kopp svart kaffe + 1 sockerbit + 1 skiva rostat bröd utan smör
Lunch: 2 hårdkokta ägg + 1 skiva skinka (tog 4 tunna) + råkostsallad
Middag: Broccoli (skulle varit selleri men va fasen...) + 1 tomat + 1 frukt (tog en apelsin)

Min dag:

Känslan är fortfarande helt ok. Idag har jag faktiskt till och med varit lite aktiv på så vis att jag har varit en sväng till köpcentrat 421 och gått i affärer. Christian var hemma med Edwin, så jag fick en riktigt härlig egenstund. Än så länge alltså ingen huvudvärk eller annat jobbigt som kuren kan ge... Peppar peppar... Tre dagar gjorda - tio dagar kvar!!

Det har varit glädje här hemma idag också för Christian fick veta att han med god marginal klarade kirurgitentan som han skrev i måndags. Härligt!!

Tillägg kl. 22.30

Nu på kvällen har jag börjat få magknip. Alltså inte hungerkänslor utan ont. Hoppas det är tillfälligt...

Postat av: Fru J

Bra Lisa, duktig du är!

Jag knaprar morötter för fullt utan det minsta resultat.. gud va jag är otålig. Hoppas verkligen att detta ger nått..suck Måste försöka motivera mej nu.



Grattis till C!! Kram till er alla

2010-01-05 KL. 22:37:28
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så duktig du är gumman :) :)



O stort grattis till Christians klarade tenta, härligt!

2010-01-05 KL. 22:47:19
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0