Danska kuren - dag 5

2010-01-0721:44:24

Dagens mat:
Frukost: 
1 stor riven morot med lite pressad citron
Lunch: 1 stor bit kokt torsk med citron + lite smör
Middag: 250 g lövbiff + råkostsallad

Min dag:

Ok dag. En del sug hade jag allt. Tilda och Jane var på besök och sen på kvällen kom även Nicklas och jag gjorde ugnspannkaka till dem samt till Christian och Edwin. Själv satt jag och tuggade på min biff... Sen drack de te... Mmm.... De åkte hem vid kl. 19. Christian nattade Edwin och jag gjorde ordning i köket. Sen var jag trött... Christian satte sig och pluggade och själv la jag mig helt utslagen på soffan med både huvudvärk och magknip. Somnade till i över en timme. Nu känns det lite bättre. Ska lägga mig igen nu. Imorn blir det en halv grillad kyckling till middag. Mums!! Natti!

Postat av: Jenny

Ja usch, de är nu de jobbigaste dagarna kommer :( Men minns att kycklingen var såååå lyxig, guu va gott! Kram gumman o kämpa på, du är grym!

2010-01-07 KL. 22:36:23
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Ensamma mamman

Oj va du är duktig! Jag skulle aldrig klara en sån strikt diet. Kram

2010-01-08 KL. 16:42:00
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0