Danska kuren - dag 7

2010-01-1008:06:00

Dagens mat:
Frukost:
 1 kopp te utan socker
Lunch: Ingenting
Middag: 1 lammkotlett (men jag tog en fläskkotlett) + färsk frukt (gjorde en fruktsallad på banan, äpple & apelsin)

Min dag:

Förmiddagen var rätt seg.. Bara en kopp te till frukost och sen inte middag förrän på eftermiddagen... Bad bad... När det väl var dags för middag hade jag lyckats läsa fel vad det var skulle äta till middag... Fläskkotlett hade jag uppfattat, men trodde att det var råkostsallad till. Så jag blev glatt överraskad när jag efter någon tugga in i middagen kom på att det var färsk frukt som gällde. Slängde gladeligen råkostsalladen (som jag är rätt trött på nu) och skar istället upp tre frukter och gjorde en god fruktsallad. Smarrigt värre!!!

Nu har jag gjort över halva kuren. Bara sex dagar kvar, tjohooo!

Postat av: Heléne

Oj oj oj så duktig du är!!!! Skulle aldrig palla å hålla den där dieten... Men härligt om man vet att den ger resultat de är väl de man får tänka på!

Kämpa vidare!

Kram

2010-01-10 KL. 12:26:11
URL: http://rosadagar.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0