Danska kuren - dag 8

2010-01-1021:13:20

Dagens mat:
Frukost: 
1 kopp svart kaffe + 1 sockerbit + 1 skiva rostat bröd utan smör
Lunch: 2 hårdkokta ägg + 1 skiva skinka (tog 4 tunna) + råkostsallad
Middag: Broccoli (istället för selleri) + 1 tomat + 1 frukt (äpple)

Min dag:

Blev glad när jag vägde mig i morse och vågen visade -3,5 kg sedan invägningen förra söndagen. Gött!!!! Men det börjar bli motigt nu... Inte dricka kaffe när Christian fikar, fick inte dricka nåt annat än vatten på bion (luktade lite i Christians Ahlgrens Bilar-påse, mmmmmm...), inte dricka te på kvällarna.... Och inte bara att inte få dricka nåt annat än vatten - det som är jobbigt och vad man längtar efter är ju normal mat!!! Och nu på kvällen har jag suttit och kollat på massa goda recept på Tasteline... Klart som fasen man blir sugen och man sitter nästan här och dreglar... Men - det är "bara" fem dagar kvar!!!!! Men nu kommer två dagar i rad med broccoli. Det är inte särskilt gott att bara sitta och tugga i sig massa fesljummen broccoli tillsammans med ett äpple och lite tomat..... Ok till stek eller vid sidan av lax eller så... Ja ja, det är jag själv som har valt att jag ska göra den här kuren... Go go go!!!


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0