Danska kuren - dag 9

2010-01-1121:18:46

Dagens mat:
Frukost: 
1 kopp svart kaffe + 1 sockerbit
Lunch: 2 hårdkokta ägg + 1 skiva skinka (tog 4 tunna) + broccoli (istället för kokt spenat)
Tittade på fel dag på lunchen idag - skulle varit en tomat istället för skinkan...
Middag:  250 g lövbiff + råkostsallad

Min dag:

Ok dag, förutom att jag tittade fel på dagens lunch. Lite surt, eftersom man ju ska följa kuren slaviskt... Men va fan... Det får väl gå an. Dessutom har jag idag beslutat mig för att faktiskt tillåta mig själv att dricka mineralvatten med smak. Hur stor skillnad kan det göra - egentligen? Så när jag var och handlade för en stund sedan köpte jag hem både Loka & Ramlösa med goda smaker. Tog lite till middagen och jösses va sött det smakade!! Men ooooooo så gott!!!! Börjar känna mig lite dimmig i kolan nu. Titta fel på dagens mat liksom. Hur svårt kan det bli... Tur att jag inte jobbar nu i alla fall och måste vara skärpt på det sättet. Leka med Edwin kräver inte riktigt samma hjärnkapacitet... :) Nu är det bara fyra dagar kvar av den här hemska kuren. SOM jag längtar till lördag morgon när jag kan äta ordentlig frukost igen!!!

Förresten.. Inte bara -3,5 kg på vågen utan även -4 cm i midjan sedan starten av kuren!!!

Postat av: Lena Severin

BRAVO Lisa!! Du klarar det!!! Puss!

2010-01-12 KL. 08:49:21
Postat av: Ita

Bra kämpat Lisa, lite till nu bara!!!

Krma

2010-01-12 KL. 09:00:29
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0