Några nya plagg till lillen

2010-01-0612:49:13

Bidde lite Edwin-shopping på H&M:s hemsida häromdagen! Han är på väg upp i storlek 86//92, speciellt på tröjor. Så han behövde få lite nytt. Byxor har han så det räcker än så länge, men hans tröjor i storlek 80 har en tendens att vara lite små över hans goa, lilla runda mage! Klickade även hem två goa mjukis trekvartsbyxor till honom, som bara kostade 29,50 kr styck. Inte illa! De blir bra till sommaren eller inomhus så länge.






Blev många blåa plagg...

Postat av: Frida

Hej,



Snajsiga kläder mamma klickat hem till dig Edwin!



Kramar och pussar från "tant" Frida

2010-01-06 KL. 14:52:15
URL: http://www.houseoffrida.blogspot.com
Postat av: Ita

Jepp käkar levaxin och det är kollat sen Milo kom ut då jag fick öka dossen under graviditeten men ökat ännu mer nu efter. SKa snart (hoppas jag) dit och operera handleden och ska be dem ta ett nytt prov för säkerhetsskull, men jag tror nog att det beror på sömnens frånvaro...

Jag är faktiskt oxå glad över att det bara var + 0.7 upp !!! Känner mig rätt bra faktiskt ;)



Ang hans sömn så har vi testat den där 5 min metoden men han skirker helt hysteriskt på nätterna i si så där 45 min... fler ggr/natt så vi orkar inte... ska nog testa igen... sen äter han ju fortfarande mkt på nätterna vilket jag förstått att han inte behöver men det är det enda som får tyst på honom... måste nog ta ännu en kamp med honom, men han är, precis somsin far, vääääldigt envis.... Ska ringa BVC nu efter alla helger igen. Även konakta ngn ute i Askim som jag läst om i ngn tidning. Håll tummarna för mig ;)

kRma

2010-01-06 KL. 19:27:34
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0