Paus från Friskis & Svettis

2010-01-0413:16:23

Det är bara några veckor sedan jag började träna på Friskis & Svettis och det känns redan som att jag har kommit in i det och faktiskt tycker att det är kul. Känns riktigt härligt! En av anledningarna är väl också att jag tränat mycket med Frida och då blir det ju inte bara träning utan också chans till lite girlie talk. Me like!

Jag har dock bestämt mig för att ta det försiktigt nu under Danska Kuren och därmed inte träna på Friskis & Svettis. Onödigt att pusha sig själv för hårt när man har minimalt med energi i kroppen. Speciellt så här i början av träningen när man inte riktigt har kommit i form heller... Men - jag ska försöka träna lite hemma istället. Typ cykla på motionscykeln lite och kanske köra lite vikter. Ska nog försöka att köra ett pass ikväll när Edwin har lagt sig. Är dock på väg att bli förkyld nu också, så jag får ta det lite lugnt. Lagom att bli förkyld nu va, när man ska köra en diet!!! Typiskt...


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0