Apps till iPhone

2010-07-2401:16:37

Jag skulle vilja ha massa bra tips på bra appar till Iphonen! Jag har ju redan installerat en hel hög, både gratis- och köpeappar... Men visst kan det tänkas att jag har missat nån grym app på marknaden. Som sagt, tips mottages tacksamt!


Hipstamatic-appen har helt klart blivit en av mina favvos!
[Far och son på väg mot ett svalkande kvällsdop]


Spelet Angry Birds är också en favvo. Härligt tidsfördriv när man inte har nåt bättre för sig...
[bild lånad härifrån]

Postat av: Bullen76

Vet inte om du har den, men Första hjälpen-appen från TryggHansa tycker jag är riktigt bra. En annan bra i en helt annan kategori är Cocktailguiden -många bra drinkrecept i olika kategorier. Hoppas du har det fint annars -det verkar så :)

2010-07-24 KL. 16:59:20

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0