Semestern har börjat!

2010-07-1112:38:33

Underbart! I fredags jobbade jag min sista dag innan semestern. Nu väntar fyra veckors ren ledighet och därefter följer två veckors inskolning på Edwins nya dagis. Alltså sex veckors frånvaro från jobbet för mig. Lovely!!! Igår jobbade Christian fram till 13.30. Därefter drog vi ut till Skintebo småbåtshamn och åkte ut till en närliggande ö med Christians föräldrars båt. Christians föräldrar samt min svåger med familj hade åkt ut ett par timmar tidigare men kom tillbaka till hamn med båten för att plocka upp oss. Spenderade en underbar eftermiddag i skärgården. Badade, solade, smaskade smarrig picknick och bara hade det gott. Semesterkänslan infann sig verkligen!!

Idag jobbar Christian HELA dagen och då menar jag 7-21.30. Vädret här i Götet är det ju lite si och så med. Det tokregnade här för en stund sedan. Edwin sover middag just nu. Hoppas på att det ska klarna upp för då pyser vi till Liseberg en sväng med svärföräldrarna.

Åh vad jag hoppas på att komma igång med bloggandet igen. Har hittat massa fina bloggar därute som verkligen inspirerar mig. Men att sedan få tummen ur också... Hmm, ja, vi får väl se om det blir ett litet ryck nu under semestern i alla fall!!

Ha en skön söndag!


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0