Nya skor till mamma & son #2

2010-03-2220:56:29

Återigen har jag gjort ett hejdundrande kap på Ellos! Hela tiden dimper det ner härliga erbjudanden i min inkorg på mailen och inte helt sällan är det halva priset på en valfri vara. Denna gången delade jag upp beställningen i två omgångar och på så vis fick jag 50 % rabatt på två varor. Förvisso fick jag också två expeditionsavgifter, men i sammanhanget blev det en liten summa. Och vad beställde jag den här gången...? Jo, svarta Converse till både mig och Edwin! Mina kom med posten redan idag och Edwins beställde jag först idag, så det tar väl ett par dagar.

Jag gjorde en liknande beställning förra året (se HÄR). Ellos har av någon anledning lyckats bli min privata skoleverantör, hihi. Har beställt Tretorn stövlar, UGG's (inte äkta men ändå), rejäla vinterkängor, två par Kavat-skor till Edwin, fyra olika basketkängor i tyg varav tre har varit Converse, ytterligare ett par basketkängor i brunt skinn till Edwin. Hmm ja jag tror det är alla pjuck... En hel radda av dojjor!!! Nä just det - ett par gladiatorsandaler förra året också. Och alla skor har beställts med riktigt förmånlig rabatt. Me like!! Go Ellos - go Ellos!


Postat av: Annica

Hej söta Lisa,



Var inne för att kolla din blogg efter ett inlägg där du hade ett tidningsartikel du hänvisade till. Skulle visa en kille på jobbet för att han skulle kunna visa hur man gjorde men hittade inget...



Hittade däremot ett inlägg ang ryggmassören (den lilla blåa) som du undrade över. Jag har en sån om du vill ha. Jag har aldrig använt den utan den står inne i badrummet som prydnad och om du vill kan du få den...



Numero dos - skulle du kunna tänka dig att träffas på en fika hemma hos dig och gå igenom lite photoshop/bloggdesign osv så jag vet hur jag ska göra.



Måste göra nåt åt bloggen NU! Jag var ju därinne och rotade och vad hände då, jo jag deletade än det ena än det andra vilket gjorde att jag fick nolla och gå tillbaka till scratch. Som tur är finns det ju en funktion för bloggmarodörer som mig :)



Söta Lisa - hör av dig på min blogg eller mail så vet jag...



Kram å klem.



Ps. Snygga skor btw, asläckra! Ds.

2010-03-23 KL. 13:39:48
URL: http://annicajohansson.blogg.se/
Postat av: Nina Josefin

Aldrig mer ska jag åka tåg i Vietnam. folk som spyr bakom dig, toaletter som läcker och hemska förseningar. Tacka vet jag svensk kollektivtrafik. Fast oj, den suger ju den också...



http://ninajosefinl.blogg.se/2010/march/hemskaste-tagresan.html#comment

2010-03-23 KL. 14:42:08
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0