Barsidan igår

2010-05-1323:29:03

Va' på en sån grym after work igår. Träffade två tjejer som jag pluggade tillsammans med när jag läste till läkarsekreterare för fem år sedan. Den ena, Päivi, har jag bara träffat någon enstaka gång sedan vi slutade medan den andra tösabiten, Camilla, har jag träffat några fler gånger. Men inte tillräckligt många gånger!! Vilka kalaspinglor!!! Så jäkla goa töser!!! Vi hade en tiptopkväll på Barsidan. Sippade på Dagens, åt lite gott och satt och snicksnackade i flera timmar. Päivi åkte hem runt kl. 20, medan jag och Camilla satt och skvallrade fram till midnatt. Vi bestämde att Camilla hänger på den 28 maj när jag och Frida ska se Sex and the City 2 och sedan fortsätta kvällen med disco dancing och paraplydrinkar. Me like! Ser verkligen fram emot det!! Måste styra upp det här lite - att träffa Camilla lite oftare. Vilken go' tös det där är!!! Vänner kan man aldrig få för många av, speciellt inte när de är som Camilla och Frida! Finfina flickor!



Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0