Idag, måndag...

2010-11-0808:00:00

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... jag är tillbaka på jobbet efter en veckas eremitliv som sjukling hemma… Fortfarande krasslig men gör ett försök i alla fall!
♥ ... jag och Frida ska åka till Ullared på lördag. Ska bli grymt kul – har inte varit där på 9,5 år!!! Blir massa julklappsshopping!
♥ … jag äntligen har skaffat Spotify Premium!
♥ ... min son och min man är så himla goa!

Inte så många punkter idag, men lite optimism i alla fall!!

Postat av: maria

hejsan



läser din blogg i mellanåt, då jag halkade in här en gång efter klickande hit och dit. Jag ska ta med mammsen till ullared på lördag, satsar på att vara där tiiiidigt. Strax innan öppning. När åker ni dit? Julklappsshopping står högst på listan. Phu, kommer nog bli mycket folk.

2010-11-09 KL. 14:21:30
Postat av: [ lilla fru werner ]

Svar:



Hej Maria! Va kul att du också ska dit! Då kanske vi ses, fastän jag inte har nån aning om vem du är, haha!! Japp, julklappsshopping står väldigt högt på listan!! Hoppas man kan hitta nån liten kul grej till sig själv också, förstås!!



Kul att du läser min blogg!!



Ha det gott!!



/Lisa

2010-11-09 KL. 14:30:01
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0