Idag, måndag...

2010-11-2910:08:00

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... min underbara Christian fyller år! Grattis darling!!!
♥ ... vi hade en jättemysig söndag igår med födelsedagsmiddag för min älskling.
♥ … det lackar mot jul och jag har adventspyntat massor hemma - det är sååå mysigt!!
♥ … vi sakta men säkert börjar komma i ordning i vår lägenhet. De senaste två helgerna har vi fixat en hel del och vi börjar få lite myskänsla hemma.
♥ … jag fick min semesterförfrågan ang. ledighet i mellandagarna beviljad. Ska bli härligt att vara hemma med Edwin dagarna kring jul och nyår!
♥ … jag hoppas komma iväg och träna denna veckan, förhoppningsvis imorgon?
♥ ... jag har en superduperfin son och en lika superduperfin man!!

Hmmm mycket mysigt nu, eller hur!!??

Alltid härligt att skriva måndagslistan à la Jennyn!!

Postat av: Jenny ♥

hej kära du, åh så härlig lista! tänk så länge jag följt din blogg nu - våra bebbar var så små då!



hoppas du haft en fin kväll! kram jenny

2010-11-29 KL. 23:27:58
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0