Idag, måndag...

2010-11-1512:11:36

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... jag idag påbörjar en ny tjänst/befattning på mitt jobb! Jag jobbar ju som advokatsekreterare och från och med idag ska jag enbart jobba med upphandlingsrätt. Ska bli superkul och jag kommer få mycket eget ansvar och det kommer bli en hel del självständigt arbete.
♥ ... jag och Frida var på Ullared i lördags och jag hittade massa bra julklappar till Edwin. Helt galet mycket folk, men det var kul ändå!
♥ … jag äntligen, efter tre veckors ihållande förkylning, börjar känna mig relativt kry!
♥ … jag och Christian ska på utvecklingssamtal på Edwins dagis idag. Ska bli spännande!
♥ … det går mot jul Längtar! Ska bli sååå mysigt!! Hoppas jag får igenom min semesterförfrågan också så att jag kan vara hemma och mysa med familjen i mellandagarna.
♥ … jag har världens bästa son och make!

Ps. Man får passa på att blogga på lunchen! Ds.


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0