Oldie goldie

2010-11-0322:00:00

Guldheden 1960? Nädå, samma foto som i förra inlägget. Men tänk vad lite effekter kan göra!! Jag gillar verkligen att leka i Photoshop Elements men också i PhotoScape, som är ett gratisprogram som man lätt laddar ner från nätet. I programmet hittar man massor av kul effekter, ramar, man kan korrigera ljus, skuggor, lägga till text etc. Ja ett riktigt höjdarprogram enligt min mening och många gånger mycket enklare än Photoshop!

För övrigt, när jag googlade på Guldheden hittade jag en artikel på Wikipedia om Guldhedens historia. Intressant att läsa lite om sin egen stadsdel tycker jag! Läs här om du är nyfiken!

Postat av: BosseWeb

Finns nu på svenska!!

Verions 3.5 (2010.05.24)

Supporterar hela 34 languages: English, Korean, Chinese, Traditional Chinese, German, Dutch, Spanish (Spain), Spanish (Mexico, Latin America), French, Japanese, Russian, Polish, Italian, Portuguese, Portuguese (Brazil), Portuguese (Colombian), Thai, Hungarian, Turkish, Catalan, Slovak, Czech, Norwegian, Bulgarian, Ukrainian, Swedish, Estonian, Danish, Romanian, Hebrew, Galician, Finnish, Indonesian and Arabic.

http://www.photoscape.org/ps/main/history.php

2010-11-05 KL. 14:44:01
URL: http://www.bosseweb.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0