Var tog skuggorna vägen?

2010-11-0415:01:57



Satt här igår kväll med mitt photoshop:ande och njöt i fulla drag. Gillar verkligen en egenstund framför datorn! Testade en ny grej - installerade lite nya actions som jag testade. Blev toppenbra! Nu till mitt problem.... Klart det ska straffa sig när man inte använder original Adobe plugins och liknande... Nu är alla lagerstilar som skuggor, glöd, linje runt t.ex. text borta... Va fasen gör man då...? Sånt teknikfreak är jag inte att jag löser det! Nån därute som kan lite om sånt här som vet what to dooooo??? I'm desperate! :)

För övrigt... Sov till 10 idag förutom att jag vaknade när Edwin kom in vid halv 8 och pussade mig hej då innan han gick till dagis. Mys! Sen åkte C till skolan vid 10 och då gick jag upp och åt frukost och tittade på Våra Bästa År - ett favvoprogram när man är sjuk!

Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Kontroll ett, finns de kvar i \Plug-ins\Effects-mappen... om inte så är det dessvärre inte mycket att be för. Om du nyligen laddat hem dem så får de nog läggas in på nytt...



Good Luck!

Hugs, Camilla

2010-11-04 KL. 21:16:25
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0