Idag, måndag...

2010-10-2508:36:00

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... Christian hade en helt ledig helg (mellan två kurser), så vi har kunnat vara tillsammans hela familjen hela helgen! I lördags klippte sig grabbarna (se Edwins fina kalufs på fotot nedan), sen gick vi på stan, var på stadsbiblioteket, fikade, var ute och käkade, gick i affärer, var hos svärisarna... Hade jättemysigt! Igår grejade vi lite hemma, tvättade och sånt. Inte lika kul, men ändå härligt att bara vara tillsammans!
♥ ... det är after work på jobbet på fredag! Massor av folk och det ska bli toppenkul!
♥ ... att det ev. är lite nytt på gång på jobbet. Ja, vi får se vad som händer där...
♥ ... jag har världens bästa man och son!

Lite tråkigt dock att inleda veckan idag med en sjukdag... Har tokont i halsen och bankande huvud... Ledvärk, muskelvärk etc. Känner mig som i en Iprenreklam eller nåt... Ska gå och lägga mig igen tror jag bestämt.

Postat av: Alexandra

usch då. Krya på dig!! :)

2010-10-25 KL. 18:41:17
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0