Gräsänka

2011-02-0619:48:46

Tidigt imorgon bitti åker min älskling till Skövde. Han ska praktisera på sjukhuset där och är borta ända tills på torsdag eftermiddag/kväll. Riktigt trist och va tomt det kommer bli här hemma utan honom... Fyra hela dagar och tre hela nätter. Tomt, snyft... Och imorgon ska jag dessutom vara hemma med Edwin som ju är sjuk, så då när vi är hemma hela tiden och då kommer det kännas ännu mera tomt - en som saknas liksom... Men - jag får se det som kvalitetstid med Edwin istället. Och att Christian får chans till lite egentid om kvällarna med träning, läsning och bara lite slappartid. Förhoppningsvis går veckan undan och att Christian snart är hemma hos oss igen!!


[bild lånad härifrån]

Postat av: Evelina

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08 KL. 13:53:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0