Idag, måndag...

2011-02-0711:16:03

Hmm ja idag är det lite svårt att vara tjohooo toppenglad... Christian åkte imorse och är borta tills på torsdag och Edwin är sjuk så vi är hemma. Men jag ska försöka vara lite positiv och skriva en lista! Here we go...


Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... jag och Frida i lördags var på Frisörhuset och fixade våra hårbarr. Vi blev toknöjda båda två! Därefter tog vi en liten sväng till Avenyn och shoppade lite på Kicks!
♥ ... Edwin och Christian var på Göteborgs Naturhistoriska Museum tillsammans med Nicklas och Tilda när jag var iväg och fixade frissan.
♥ ... svärmor och svärfar kom förbi en sväng igår! De hade med sig hemmagjorda semlor - mums! Vi pratade massor om vår kommande Indienresa. Åh vad jag längtar!!!
♥ ... jag får passa på att njuta av att vara massor med Edwin nu när vi är hemma för VAB. Så klart trist att han är sjuk, men får försöka se det mysiga i det hela...
♥ ... Edwin faktiskt inte åkte på magsjukan som härjade på dagis förra veckan, utan kom ganska lindrigt undan med feber och förkylning...
♥ ... Christians sommarjobb i princip är klart! Det blir vårdcentralen där han provjobbade förra veckan. Jättekul!
♥ ... jag nu när Christian är borta ska jag försöka ta tag i Projekt Lisas Kläder, dvs. rensa, fixa, strukturera m.m. Hmm ja där har jag lite att ta i...
♥ ... jag så klart har världens finaste killar i mitt liv!!

För länkar till fler inspirerande måndagslistor - kika in hos Jennyn som är tjejen bakom Måndagslistan!


Puffen & Pingu - grym kombination enligt en febrig liten Edwin


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0