VAB dag 3

2011-02-0912:58:44

I förmiddags lämnade vi sjukstugan för en stund. Klädde på oss och gick en liten sväng till torget. Behövde gå till affären och apoteket. Edwin somnade efter typ sju minuter i vagnen… Han hostar och snörvlar och har fortfarande feber. Stackarn… Tog en sväng till biblioteket också och hämtade en Indienbok som jag hade reserverat. Skönt att både affär, apotek och bibliotek finns på vårt lilla lokala torg!

När vi kom hem efter ca en halvtimme lyfte jag över Edwin till hans säng. Han sover än. Hoppas han får sova ett tag, han behöver verkligen det. Jag bryggde mig en kopp kaffe och oj va gott det var! Första koppen sen i söndags!!

Nu ska jag sätta mig och bläddra i Sofis Mode som jag köpte i affären. Bara softa en stund när den lille sover… Egentligen skulle jag kunna röja massor här hemma men vem orkar efter en sån kväll igår… Får försöka göra det ikväll istället... Förresten hann jag inte ens somna igår innan Edwin kom in till vårt sovrum och ville sova bredvid mig.

Rädd att det blir en till dag hemma imorn, eftersom Edwin fortfarande har feber och mår dåligt... Och imorn kommer äntligen Christian hem!!! Längtar!!


Nu ska jag sätta mig och slappa i soffan en stund...


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0