Äpplen på rad

2011-01-2508:48:33

Idag när jag kom till köket på jobbet var något annorlunda. Hmm vad var det…? Jo, tre megatavlor - La Mela - av italienaren Enzo Mari satt på väggen ovanför soffan! Tre tavlor – med varsitt bamseäpple på. Och det var lite komiskt - tavlorna påminde om mina tavlor som jag har gjort! Enda skillnaden är egentligen att mitt äpple inte är helt ifyllt samt har lite annan form. Hmm ok en ganska stor skillnad också... Mina tavlor kostar inte flera tusen...

Frida har förresten mina frukttavlor på väggen i sin hall. Kika in här!


Kolla här – visst är de lite lika!?

Postat av: ItaPita

Ha ha, du kan ju säga till chefen att du bara tar hälften i betalning och du kan göra ett ifyllt äpple =)

(Milo heter Enzo ;) )

Kram

2011-01-25 KL. 17:18:39
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0