Idag, måndag...

2011-01-1020:58:42

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... dagis var stängt idag så jag och Edwin fick en mysig ledig dag tillsammans med Frida och Siri! Vi var på biblioteket en sväng runt lunch och sen gick vi hem till oss och käkade toksmarriga mackor och barnen busade järnet fram till Christian kom hem vid 16.30.
♥ ... Christian idag har påbörjat sin sista termin av sina läkarstudier. Snart är han klar!!! *stolt fru*
♥ ... vår lille Edwin har blivit så himla stor och så himla duktig! Och på fredag är det 2 ½-årskontroll på BVC. Spännande!
♥ ... vi hade en jättemysig kväll i lördags tillsammans med Frida, Jani och Siri!
♥ ... det går mot ljusare tider... Längtar efter våren nu...
♥ ... jag idag hittade en jättego' honung i mataffären - honung med en touch av citronsmak. Grymt god att ha i sitt te!! Kanske en liten sak att vara glad över, men ändå, hihi...
♥ ... jag har träffat Frida. En sån himla go' och glad tjej som tillför mycket glädje i mitt liv! Underbart att träffa en sån fin vän som man "klickar" så med "på äldre dar"....
♥ ... vi har börjat prata om att åka på en långresa nästa år vid den här tiden. Har ju inte riktigt haft de möjligheterna nu när Christian har pluggat under terminerna. Så att kunna sticka iväg några veckor i januari blir lyxigt värre för oss!! Det lutar åt Indien och att vi reser tillsammans med svärfamiljen. Hoppas hoppas hoppas verkligen det blir av!
♥ ... jag har världens finaste familj!

Alltid lika sprudlande positivt att skriva måndagslista, eller hur!! För länkar till fler inspirerande listor kika in hos Jennyn!

Postat av: Frida

Tacksam att jag träffat dig också bästaste, underbaraste och roligaste vännen ... luuuv uuuu 4 ever!!



Tur att vi valde/fick barn "samtidigt" annars hade vi förmodligen aldrig träffats ... ohh hemska tanke!! :)



Kram Frida

2011-01-10 KL. 21:18:16
URL: http://www.houseoffrida.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0