Idag, måndag...

2011-01-1708:27:00

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... vi i fredags var på 2 ½-årskontroll med Edwin och sköterskan sa att han var sååååå redig kille och väldigt duktig på att prata!
♥ ... vi var på bio med Edwin för första gången i lördags. Det var supermysigt! Även Frida, Jani och Siri var med!
♥ ... vi efter bion var hemma hos svärmor och där fick vi hemmalagade, vrålsmarriga semlor!
♥ ... jag och Frida igår var iväg en sväng på Frölunda Torg och därefter på 421. Nice med lite tösatid!
♥ ... det har blivit lite mildare. Är trött på kylan nu!
♥ ... jag och Christian har varit tillsammans i 10 år på torsdag! Och det firar vi till helgen då Edwin ska sova hos farmor och farfar – och jag och älsklingen får lite egentig! Ska bli jättemysigt!
♥ ... jag har en fantastisk man och en lika fantastisk son!

För länkar till fler inspirerande måndagslistor - kika in hos Jennyn som är tjejen bakom Måndagslistan!


Nu blir det jobb, jobb, jobb!


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0