Idag, måndag...

2011-01-2422:35:02

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... jag och Christian fick grejat massor hemma när vi i helgen var barnlediga!
♥ ... Edwin nu har en superduperfin sovhörna! Så himla fint det blev med den vitmålade sängen! Mycket mer harmoniskt och alla färgglada detaljer i hans rum kommer mycket mer till sin rätt nu.
♥ ... jag och Christian fick ett mysigt 10-årsfirande i lördags med bl.a. en go' middag och ett gott vin till det. Smarrigt!
♥ ... jag och Frida ska iväg och träna imorgon. Känns gott att ha kommit igång med träningen!
♥ ... jag just nu är väldigt skaparsugen och skulle kunna sitta och jobba heltid med att göra tavlor. Har ju dessvärre inte den tiden dock...
♥ ... jag har en sån himla fin liten familj! Världens bästa man och världens bästa son!!

För länkar till fler inspirerande måndagslistor - kika in hos Jennyn som är tjejen bakom Måndagslistan!

Postat av: Helena Argirakis-Valencia

Vilken fin blogg du har! :0)Slank in har genom En mammas dagbok... :0)

2011-01-25 KL. 03:58:29
URL: http://helenaargirakis.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0