Idag, måndag...

2011-01-3108:21:00

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... Edwin har varit en liten solstråle hela helgen. Ett helt fantastiskt humör!! Inte mycket trots där inte denna helgen. Underbart!
♥ ... jag och Edwin tillsammans med Frida och Siri igår var på bio och såg Alfons och Milla. Myyyys! Sen gick vi en sväng på Avenyn och fick med mig ett par påsar med trevligt innehåll hem!
♥ ... mamma och hennes kille var och hälsade på hos oss igår. Vi har inte setts sen julafton så det var hög tid!
♥ ... jag på fredag äntligen ska komma iväg och gå till läkaren för min vänstra ljumske. Tror faktiskt att det är höftböjaren som strejkar.
♥ ... Christian förmodligen har sitt första jobb som läkare på gång, ett sommarvik på en vårdcentral ett par mil utanför Göteborg! Han ska dit och provjobba på torsdag förmiddag. Spännande!
♥ ... mina killar därhemma är det bästa som finns i hela världen!!

För länkar till fler inspirerande måndagslistor - kika in hos Jennyn som är tjejen bakom Måndagslistan!

Postat av: ANNES

kul att du är glad :D

2011-01-31 KL. 10:07:03
URL: http://anne.favs.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0