Idag, måndag...

2011-01-0308:53:43

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... jag har haft en fantastisk, härlig långledighet tillsammans med Christian och Edwin över helgerna. Hur mysigt som helst att vara tillsammans massor, massor, massor!
♥ ... det är ett nytt år som förhoppningsvis ska vara innehållsrikt!
♥ ... jag öppnar upp arbetsåret med 2,5 dagars arbete och sen är jag ledig i 5 till. Lite lagom soft start...
♥ ... jag idag ska iväg och träna!
♥ ... Edwin idag får träffa alla dagiskompisar igen och busa massor! Tyvärr var han rätt ledsen vid lämningen i morse. Inte så konstigt kanske efter nästan två veckors ledighet och ingen ordinarie personal som tog emot...
♥ ...jag ska försöka satsa på bloggandet lite mer. Eller - snarare fortsätta på det spåret jag är på nu och inte få bloggtorka igen... Hoppas kunna få en och annan ny läsare under året! Självklart också själv vara aktiv ute i blogosfären och läsa andra bloggar och kommentera flitigt!
♥ ... vi har en sån fin liten son. Det är då himla härligt att se den lille utvecklas!
♥ ... jag har en fantastisk make! Om några veckor firar vi 10 år tillsammans!!

Härligt att skriva måndagslista!! För länkar till fler inspirerande listor kika in hos Jennyn!


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0