Sköna raggisar

2011-01-2108:23:00

Jag har helt missat att blogga om mina och Edwins nya, underbara raggisar!! I förrgår damp det ner en avi i brevlådan till Edwin om att hämta ett paket på posten. Christian hämtade ut det och när jag kom hem från jobbet öppnade jag och Edwin paketet tillsammans. Det var ett paket innehållande två par jättehärliga raggisar! Ett par till mig och ett par till Edwin. De var ifrån Rossi, en gammal vän till mina föräldrar.

När jag för ett par veckor sedan bloggade om ett par sköna strumpor, så skrev Rossi att hon gillade dem och att hon själv stickar egna raggisar. Det ena ledde till det andra och vips så skulle hon sticka ett par till mig och ett par till Edwin – och nu var de alltså klara!

Jag är sååå nöjd med mina! Underbara att bara luffa runt i hemma eller ha i mina vinterkängor. Och Edwin har raggisar varje dag i sina skor på dagis, så ett par till kan absolut inte skada. Tack så jättemycket, Rossi! Vi är supernöjda!!


Mina fina raggisar! Edwins är likadana, men utan ränder och svart tå/häl. 

Postat av: rossi

Va härligt att ni gillar dom. Vill ni ha fler par så säg bara till. Kram

2011-01-21 KL. 15:16:11
Postat av: Lena Severin

Fasen vad scysst av Rossi!!!

2011-01-21 KL. 21:15:05
URL: http://http

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0