Trevliga planer

2011-01-0423:59:24
Åh fick precis en trevlig inbjudan via Facebook. Det är fina Nina som fyller år i mitten av februari och hon bjuder in till after work fredagen i samband med detta. Ska bli sååå nice! Och Frida hänger med också - extra nice!!

Imorn jobbar jag bara halvdag. Gör vi alltid dag före röd dag - lovely!! Sen är jag ledig ända tills på tisdag. Inte helt fel! Jag och Frida ska försöka komma iväg och träna nån gång under dessa dagar. Dessutom blir det nog lite middag här hemma hos oss på lördag. Även denna med Frida - och hennes familj. Trevligt med lite planer!! Och på måndag är dagis stängt så då är både jag och Frida lediga med barnen så då ska vi nog ses och kanske ta en fika, en sväng till biblioteket eller nåt sånt och bara mysa!!

Nu ska det sovas! Christian ligger redan här bredvid mig och drar timmerstockar i fulla drag... Håller tummarna för att Edwin sover i sin säng inatt... Eller åtminstone inte kommer in till oss förrän på småtimmarna... Även om det är himla gosigt när han sover hos oss så sover jag helt klart inte lika bra.

Förresten... Såg ni solförmörkelsen idag? Jag missade tyvärr den då jag ju satt inne på kontoret...

Natti!!
Postat av: Fru J

Ska bli så trevligt!

2011-01-06 KL. 08:41:30
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0