Taco dinner med härliga vänner!

2011-01-0923:25:20

Hallå? Nån här? Eko!!!

Jodå, jag är här... Varit ledig bara och inte suttit och ugglat framför datorn hela dagarna... Förrän idag, men då har jag photoshop:at lite nya tavlor minsann!! Men det är ett annat kapitel.. Nu till min trevliga lördagkväll!

Igår hade vi Frida, Jani och lilla Siri bus här hemma på middag. Riktigt nice!! Jag och Frida har ju umgåtts sedan länge både med och utan barnen, men nu på sistone har vi även börjat träffas tillsammans allihop - inklusive våra respektive. Superkul! Som Frida så roligt säger "One big happy family". Haha!! Jodå, vi har väldigt kul ihop och det är ju även roligt för barnen för de är ju lika gamla och går på samma dagis - best friends både på dagis och hemma! Oftast i alla fall... När de inte slåss om en och samma leksak eller när Siri gapar för fulla halsar för att Edwin är lite väl bufflig... Hmm vadå tjejigt och killigt...?? Vi smaskade förresten tacos med lite gott att dricka till och till dessert en fuskcheesecake på kesella vanilj, hallon och smulade digestivekex. Snabbt, enkelt och gott - mmmme like!! Vid 21.30 var barnen övertrötta så då det var dags att säga go'natt!

Japp, vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans. Det får göras om snart igen!!




Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0