Idag, måndag...

2009-07-0618:11:41
I dag, måndag är jag glad för att.....

♥ ...jag beställde världens finaste kalender igår.
♥ ...Edwin går lite mer för varje dag - snart lossnar det nog (läs mer här)?!
♥ ...min mamma var här och hälsade på mig och Edwin ett par timmar, medan Christian var på jobbet.
♥ ...jag är mammaledig och det är helt underbart! 
♥ ...det är sommar!
♥ ...jag och Edwin ska hem till Ingrid, Martin och Olivia på fika imorgon.
♥ ...vi idag fick iväg förskoleansökan. Inte för att jag nånsin vill börja jobba igen eller att Edwin ska börja på dagis, men det är ju dock ett måste förr eller senare...
♥ ...jag så klart har världens goaste familj!!!

Ha en fortsatt trevlig måndag allihop!!
Postat av: Jenny

Åhh va kul det är att läsa din måndagslista :) hihi! Kram på dig gumman!

2009-07-06 KL. 23:18:14
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0