Inhandlat: kameraväska!

2009-11-0222:33:16

Äntligen äntligen har jag idag handlat en väska till min kamera!!!!! Jag köpte min underbara Canon Powershot G10 i slutet av juli (läs här), men jag köpte aldrig nån kameraväska då... Klart man måste ha det när man köper en kamera för en massa tusenlappar.... När jag fyllde år fick jag ett presentkort på MediaMarkt av mina svärföräldrar, för just då var den kameraväskan som jag hade spanat ut slut. Och det var ju tur... För när jag var där idag så valde jag faktiskt en annan väska - valde en Canon original istället. Fick lägga ut en hundralapp själv, men det gjorde inget alls! Fram tills nu har jag burit runt kameran i en klumpig midjeväska, men det slipper jag alltså nu!!


[ originalbilden är lånad härifrån ]


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0